PRODUCTION AVATAR ON-LINE & LIVE PROGRAM

Stánek na Kongresu / Festivalu

5. 8. 2023 - 29. 9. 2023
v místě konání akce

10:00 - 19:00

5.AVATAR Kongres vědomého života: 28.-29. září 2023 (+Dohody)
Festival AVATAR FREEDOM: 5.-8.8. 2023

Děkujeme všem, kteří věnovali svůj čas, nadšení, kreativitu AVATARU a prezentovali své služby nebo zboží na již proběhlých akcích. Stánků každou akci přibývá a v současnosti máme přes 60 zájemců v databázi, průběžně přicházejí nové objednávky. Vnitřní prostory jsou omezeny svou plochou a i venkovní mají svoji kapacitu. Prosím, neodkládejte kontakt s námi na čas těsně před Kongresem nebo Festivalem.
Rádi uvítáme každého pohodového člověka s kvalitním (duši/tělo rozvíjejícím) produktem, službou.
Stánek zaregistrujte po přečtení informací v objednávkovém formuláři – viz níže.

ZÁKLADNÍ INFORMACE

5.Kongres vědomého života – DVOUDENNÍ – 28. a 29.září – v Parkhotelu Plzeň a na louce u hotelu (U Borského parku 2791, Plzeň) – předpokládáme vyprodaný sál (součástí jsou Dohody Jardy Duška), 700 – 1000 účastníků
Festival FREEDOM – ČTYŘDENNÍ – 5. až 8.srpna – na louce u Nepomuka (Plzeň-jih, 35 km od Plzně) – vhodné zejména pro stánkaře, kteří mají sortiment občerstvení nebo jsou zaměřeni i na děti, 200 – 500 účastníků
Venkovní prostory: vyžadují váš stánek, stůl a židle nebo jeho zapůjčení od nás (viz ceny dole v přihlášce), plocha není limitována velikostí stolu, je možné využít prostor kolem stánku na posezení, piknikové deky, stojany na oblečení, kotlíky aj.
Vnitřní prostory: stoly a židle vám zdarma zapůjčíme, plocha je limitována velikostí stolu

Příjezd na akci: 7.00 – 9.00 hodin, postavení stánku do 9.30 hodin
Odjezd z akce: 19.00 hodin (na venkovní scéně je možný prodej do 22.00 hodin, v případě festivalu FREEDOM i non-stop
Parkování: velké parkoviště u Parkhotelu nebo louka určená pro parkování (není možné mít auto přímo u stánku v době konání akce, při stavbě stánku to není problém)
Výběr místa pro stánek: stánky registrujeme podle dne zaplacení poplatku, poté doporučujeme kontaktovat AVATAR production a domluvit přesné místo, které vám vyhovuje včetně upřesnění detailů (příkon spotřebičů, propůjčení stanu nebo židlí, volné vstupenky aj.)

KONTAKTY

avatar.klub@seznam.cz
Šárka Žižková 775 024 601 (v pracovní dny, od 15.00 hodin, zejména pro vnitřní stánkaře)
Marie Svejkovské 722 934 852 (v pracovní dny, odpoledne, zejména pro venkovní stánkaře)
Sledujte (zejména těsně před akcí) tyto stránky www.avatarklub.cz, program je průběžně aktualizován. V případě větších změn vás budeme informovat e-mailem.

PŘIHLÁŠKA / CENY

Zapište do přihlášky vše, co potřebujete zapůjčit (kabely, rozdvojky, ubrusy, stan, stoly, židle) a především příkon el. spotřebičů. V Parkhotelu Plzeň vám můžeme rezervovat místo podle vašich představ, když se včas přihlásíte a jste stánkařem, který již u nás vystavoval, tj. zná reálie Parkhotelu v Plzni.
VELKÝ stánek: 4000 Kč (velikost na 2 stoly a více)
MALÝ stánek: 3000 Kč (velikost na 1 stůl)
STORNO: V případě odstoupení od realizace vám převedeme vaše peníze (po odečtení storna 50%) na nový termín.
Elektrický proud: Pro hladký průběh akce potřebujeme vědět, jaké elektrické přístroje budete používat, jejich spotřebu (není nutné vypisovat u notebooku a osvětlení). Připojení k síti znamená příplatek 600 Kč/ 2 dny (vařič, grill, rychlovarka, vše s vyšší spotřebou/ neplatí se ale za notebook, světla). Zapůjčení kabelů nebo rozdvojek je možné oproti kauci 500 Kč.
Volný vstup pro stánkaře: Každý vystavující má volný vstup do sálu a může se přijít podívat na libovolnou přednášku, diskuzi. Při příjezdu dostanete pásku na zápěstí (2 ks na stánek + vaše děti). Výjimkou jsou 28.9. divadelní představení Dohody od Jaroslava Duška. Na tuto část programu není možné vstupovat do sálu bez placené vstupenky. Vstupenky pro své přátele si mohou zakoupit stánkaři za klubové ceny. Chcete-li připravit soutěž nebo e-mailové rozesílání ve vaší databázi, pak vám nabízíme možnost slevového kódu (řekněte si o něj). Slevový kód zlevňuje vstupenky o 200 Kč.
Nabídka propagace: Vaše služby můžeme propagovat přes náš Facebook i webové stránky. Stačí se domluvit na dlouhodobé formě spolupráce (opakovaná účast na AVATAR akcích). Nahrajete-li videopozvánku nebo dodáte sérii fotek, pak promo zdarma dáme na Facebook, zašlete-li nám fotky, logo a text k vašemu sortimentu – vše bezplatně zveřejníme na webu.  Od poloviny  června se v našemu menu na www.avatarklub.cz objeví i kolonka Stánkaři, kde budou představeni ti, kteří s námi vytvářejí AVATAR svými službami, prodejem.
Placená propagace: Pokud nemáte kvalitního grafika, pak se obraťte na naši grafičku Len Böhmovou (608 469 100) a zadejte si letáky, roll-up, vizuál, vizitky aj.
Těšíme se na setkání s Vámi. Za AVATAR tým Mirka Brožová, koordinátorka akcí (733 301 255)

 

Velikost a umístění stánku:

Malý stánek VENKOVNÍ - KONGRES 28.-29.9. - velikost 1 stůl , cena: 3000 Kč
Velký stánek VENKOVNÍ - KONGRES 28.-29.9. - velikost 2 stoly, cena: 4000 Kč
Malý stánek vnitřní - KONGRES 28.-29.9. - velikost 1 stůl , cena: 3000 Kč
Velký stánek vnitřní - KONGRES 28.-29.9. - velikost 2 stoly, cena: 4000 Kč
FESTIVAL 5.-8.8.: Venkovní prezentace 4 denní - velikost 1 stůl, cena: 3000 Kč
FESTIVAL 5.-8.8.: Venkovní prezentace 4 denní - velikost 2 stoly, cena: 4000 Kč

Doplňkové služby

Potřebuji přípojku na el. proud pro spotřebiče typu rychlovarka, vařič (netýká se notebooku a osvětlení), cena: 600 Kč
Potřebuji nůžkový stan (platba za zapůjčení na 2-4 dny), cena: 1500 Kč
Potřebuji pivní set (lavice a stůl na 2-4 dny), cena: 500 Kč

12

elektrický proud (600 Kč)nůžkový stan (1500 Kč)pivní set (500 Kč)