PRODUCTION AVATAR ON-LINE & LIVE PROGRAM

Stánek na Kongresu / Festivalu

20. 5. 2023 - 24. 9. 2023
Plzeň / Zelená hora

10.01 - 19.00/16.00

4. AVATAR Kongres vědomého života: 20.-21. května 2023
5. AVATAR Kongres vědomého života: 23.-24. září 2023
Festival AVATAR FREEDOM: 5.-8.8. 2023

Děkujeme všem, kteří věnovali svůj čas, nadšení, kreativitu AVATARU a prezentovali své služby nebo zboží na již proběhlých Kongresech vědomého života. Stánků s každou akcí přibývá a v současnosti máme přes 50 zájemců, průběžně přicházejí nové objednávky. Vnitřní prostory jsou omezeny svou plochou a i venkovní mají svoji kapacitu. Prosím, neodkládejte kontakt s námi na čas těsně před Kongresem nebo Festivalem.
Rádi uvítáme každého pohodového člověka s kvalitním (duši/tělo rozvíjejícím) produktem, službou.
Venkovní prostory (na louce hned u Parkhotelu nebo festivalové louce pod Zelenou horou u akce AVATAR FREEDOM) vyžadují, abyste měli svůj vlastní stánek, stůl a židle plus odvahu čelit případné nepřízni počasí. Večer doporučujeme osvětlení.
Vnitřní prostory (v předsálí, v malém sále Parkhotelu) nevyžadují žádný váš stánek a stoly i židle vám připravíme. Stůl má velikost 2 x 1 m.

Kongres vědomého života je dvoudenní. Přes noc bude zapotřebí zboží uklidit nebo zabezpečit stánek fólií (kromě stánků v Malém sále, který se v 19 hodin zamyká a vy můžete jít v klidu na koncerty, tančit nebo si odpočinout). Nelze nabídnout jednodenní účast. V případě, že bude více poptávky než-li je kapacita prostor, pak rozhoduje den zaplacení poplatku za pronájem/prezentaci.

ZÁKLADNÍ INFORMACE:

Prostory: Kongres se uskuteční v Parkhotelu Plzeň (U Borského parku 2791). Festival se uskuteční na festivalové louce pod Zelenou horou, Plzeň-jih, Klášter u Nepomuka.
Předpokládaný počet účastníků: 600 – 1000 u Kongresu. 300 – 600 u Festivalu.
Kontaktní AVATAR telefon: Šárka Žižková 775 024 601 (v pracovní dny, od 15.00 hodin), e-mail: avatarproduction@seznam.cz.
Čas: 
KONGRES – Sobotní prezentace od 10-19 hodin v Malém sále (pak se Malý sál zamyká a vy můžete jít na koncerty, tančit nebo si odpočinout), 10 – 19 v předsálí nebo na louce (ale můžete zůstat až do půlnoci), v neděli 10 – 16 hodin (poté musí být Malý sál vyklizen do 17 hodin a i v předsálí začíná ukončení akce).
Příprava vašeho promo může v sobotu probíhat již od 7.00 hodin. Nejpozději v 9.30 hodin musí být vše na svém místě jak v sobotu, tak jakýkoli jiný den. Příjezd a stavění stánku den před akcí není možný. Ukončení vašich prezentací poslední den akce je nejdříve v 16 hodin, nejpozději v 18 hodin.
FESTIVAL – Jedná se dfc. o NON-STOP akci, přestávky si určujete vy sami. Příjezd  se stánkem je možný buď den před akcí nebo v sobotu.
Festival končí v úterý, ale je možné využít festivalovou louku až do neděle (při provozu kempu, bez festivalového programu).
Parkování: K vyložení zboží je možné využít bezplatné parkoviště přímo před Parkhotelem nebo přímo u zadního vchodu/louky a poté auto přeparkovat na vyznačená místa. U festivalu pod Zelenou horou je parkoviště bezplatné a lze zajet až na louku (poté auto přeparkovat, výjimkou jsou automobily, ve kterých budete přespávat).
Elektrický proud: Abychom mohli vše dobře připravit, potřebujeme vědět, jaké elektrické přístroje budete používat, jejich spotřebu. Připojení k síti znamená příplatek 600 Kč/ 2 dny (vařič, grill, rychlovarka, vše s vyšší spotřebou/ neplatí se ale za notebook, světla).
Volné vstupenky a slevy: Každý vystavující od nás dostává 2 volné vstupy na akci. Tyto volné vstupenky jsou v hodnotě 2 x 1500 Kč (může je využít pro sebe nebo věnovat) nebo v hodnotě vyšší (u Festivalu).  Každý vystavující získá také slevový kód pro své zákazníky, přátele (kupř. MIR200). Tento slevový kód můžete rozeslat e-mailem, zveřejnit na FB nebo webu. Zadáním tohoto kódu se sníží cena každé vstupenky o 200 Kč. Pokud se přihlásí více než 10 zájemců o zlevněné vstupenky od jednoho vystavovatele, pak zasíláme tomuto vystavovateli třetí volnou vstupenku na celý víkend (první dvě dostane automaticky po platbě za pronájem). Tímto způsobem můžete udělat radost svým klientům nebo přátelům.
Nabídka propagace: Pomozme si navzájem. Vy, prosím, uveřejněte náš program na Facebooku, webu, rozešlete spolu se slevovým kódem e-mailem, přes WhatsApp, messenger. My na oplátku budeme vaše služby propagovat přes FB AVATAR production, na webu www.avatarklub.cz. Potřebujeme však od vás vaše logo, ilustrativní fotografii a pár vět o produktech/službách, které nabízíte (zašlete na avatarproduction@seznam.cz). Nebo nahrajte na mobil krátký vzkaz, videopozvání na akci, kde budete. Tato propagace je z naší strany v roce 2023 zdarma stejně jako slevové kupóny pro návštěvníky. Chcete-li jim věnovat slevu, pak nám e-mailem sdělte, za jakých podmínek slevu dáváte. Všechny slevové kupóny budou vytištěné ve velikosti 10 x 6 cm na A4 formátu, plnobarevně, k dispozici u vstupu do sálu. Kontakt na grafičku Len Böhmovou 608 469 100 (ráda vám pomůže s letáky, roll-upem, vizuálem pro kongres aj.). Též je možné se domluvit na vystoupení/propagaci formou přednášky (1000 Kč/ 55 minut, ve venkovním stanu 5 x 12 na terase, kapacita 20-25 osob).

CENY ZA PREZENTACI:

Vnitřní prostory (pouze u Kongresu, v Parkhotelu)
– 3000 Kč malý stánek / 2 dny / velikost 1 stůl 1 x 2 m, 2 židle
– 4000 Kč velký stánek / 2 dny / velikost 2 stoly, 3-4 židle

Venkovní prostory (na louce u Kongresu nebo na festivalové louce)
– 2000 Kč malý stánek / 2 dny na KONGRESU / velikost 1 stůl – vybavení je nutné mít vlastní včetně stanu, stolu, židlí
– 3000 Kč velký stánek / 2 dny na KONGRESU / velikost 2 a více stolů + možnost piknikového posezení pro návštěvníky, stolku pro workshop, šatních stojanů apod.
– 3000 Kč malý stánek / 4 dny na FESTIVALU / velikost 1 stůl – vybavení je nutné mít vlastní včetně stanu, stolu, židlí
– 4000 Kč velký stánek / 4 dny na FESTIVALU / velikost 2 a více stolů + možnost piknikového posezení pro návštěvníky, stolku pro workshop, šatních stojanů apod.

Připojení na elektrický proud:
– 600 Kč / 2-4 dny (není podmínkou, Kongres i Festival lze absolvovat i bez připojení, zdarma je proud pro osvětlení a notebook)

STORNO:
V případě odstoupení od realizace vám zůstávají volné vstupenky, které můžete věnovat/využít, nepřijdete tak o vložené peníze. Druhá varianta storna je vrácení volných vstupenek před zahájením akce a potvrzení e-mailem, že chcete zbylé peníze (po odečtení storna 50%) převést na nový termín.

Velikost a umístění stánku:

KONGRES: Prezentace uvnitř Parkhotelu 2 denní - velikost 1 stůl, cena: 3000 Kč
KONGRES: Prezentace uvnitř Parkhotelu 2 denní - velikost 2 stoly, cena: 4000 Kč
KONGRES: Venkovní prezentace na louce u Parkhotelu 2 denní - velikost 1 stůl, cena: 2000 Kč
KONGRES: Venkovní prezentace na louce u Parkhotelu 2 denní - velikost 2 stoly, cena: 3000 Kč
FESTIVAL: Venkovní prezentace 4 denní - velikost 1 stůl, cena: 3000 Kč
FESTIVAL: Venkovní prezentace 4 denní - velikost 2 stoly, cena: 4000 Kč
Potřebuji přípojku na elektrický proud, cena: 600 Kč
Potřebuji stan (platba za zapůjčení na 2-4 dny), cena: 1000 Kč
Potřebuji pivní set (lavice a stůl na 2-4 dny), cena: 500 Kč

12